torsdag 8 december 2011

Torsdag

Jag känner mig trött hela tiden, kan vara pencilinet som jag äter och att jag inte är frisk än.
Men de är jobbigt jag vill vara pigg och ha ork att göra massa saker å sånt, men så är de inte.
Men jag hoppas de blir så snart.
Men jag börjar känna mig lite bättre i halsen i alla fall och de är skönt :)



Och gumman är på BVC nu med sin mormor, hon ska vägas å mätas.
Ska bli spännande och se hur mycket hon har växt sen sist :)
Jag skulle ha varit där med henne , men de kändes inte så bra som jag inte är helt frisk än å så.
Men då har jag en jätte snäll mamma som ställer upp:)

Idag så ska jag försöka greja lite här hemma om jag orkar göra de, annars så blir de att vara med gumman och leka med henne
Och vänta på att älskling ska komma hem i från jobbet med, hoppas att han inte blir jätte sen hem.
Saknar han redan.
Älskar min underbara familj mest av allt

Puss och Kram!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar